DLA REKLAMODAWCY

Jeśli chcesz zrealizować z nami kampanię, wyślij brief na adres reklama@audioads.pl

Co możemy Ci zaoferować?

Powiedz nam jakie masz KPI, a my zrealizujemy Twoje cele efektywnie i skutecznie!
Kampanie AUDIO świetnie uzupełniają kampanie digital. Pierwsza reklama dźwiękowa pojawiła się w na falach radiowych w 1922 roku, więc już niedługo będziemy obchodzili 100-lecie reklamy radiowej. Jednak tradycyjne radio nie dociera do wszystkich. Dzięki cyfrowej reklamie AUDIO trafimy do osób, które słuchają audycji (nie tylko radiowych) w Internecie, na nowoczesnych, często przenośnych nośnikach. Cyfrowa reklama AUDIO jest doskonałym uzupełnieniem tradycyjnej reklamy radiowej, gdyż pozwala na dotarcie do użytkowników, którzy korzystają z radia w ograniczonej formie lub w ogóle go nie słuchają.

Powiedz nam jakie masz KPI, a my zrealizujemy Twoje cele efektywnie i skutecznie!

Dzięki zagregowanym zasobom reklamowym od wydawców premium, pomagamy lepiej docierać do określonej, mocno wzrastającej i zaangażowanej w treść grupy docelowych odbiorców, charakteryzującej się kreatywnością i wolnością konsumowania treści, niezależnie od miejsca i wykonywanej czynności.

Z nami zrealizujesz kampanie na powierzchniach grup mediowych takich jak, Grupa RMF, Grupa Eurozet, Agora, Wirtualna Polska (open fm) oraz na platformach streamingowych: Spotify, Deezer, Tune In.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

przygotujemy profesjonalne spoty audio do emisji jako preroll/midroll na stronach kanałów radiowych lub w aplikacjach do osłuchu dźwięku


przygotujemy audycje z podkasterami i kampanie branded contentowe


opracujemy niezbędne materiały graficzne


zaplanujemy kampanie zgodnie z założeniami i celami, na RON (zasięg) albo na jednym z kilkunastu pakietów tematycznych


wykorzystamy szerokie możliwości targetowania kampanii, m.in. demograficzne, behawioralne, remarketing czy capping


wdrożymy działania i będziemy je na bieżąco optymalizować


dostarczymy statystyki w każdym momencie trwania - dane są dostępne praktycznie od ręki


emisja kampanii zarówno w modelu programmatic, jak i direct